It hurts it hurts it hurts.

Efter träningspasset igår med Sofia har jag en fruktansvärd värk i mina vader. När jag vaknade så ville jag grina, ungefär så ont gjorde det, sen idag har vi vait på stan och gått lite grann och letat efter en klänning till bröllopet i maj men jag har inte hittat någon ännu. Men efter dom där minutrerna på stan så värkte mina ben så in åt h**vete !


Igår bokade jag och erik hotellrum för Umeå till Valborg ! :)  jag längtar så grymt mycket :) att få bo på hotell med min älskling och så ska vi försöka se om de finns någon bio med Alice i underlandet i 3D! :)  Och när jag väl är i umeå så ska jag titta på klänningar där och troligtvis köpa mina efterlängtade converse!! :)

Jag har suttit och kikat efter klänningar på Gina Tricot och har hittat några mumsbitar


Tycker dom här klänningarna var riktigt söta men ja vet inte riktigt. .
Dom här klänningarna däremot älskar jag verkligen! Jag funderar på att köpa eftersom dom var så jäkla snygga! men vet inte i vilken färg bara. .
Om jag skulle ta studenten i år skulle jag definitivt köpa den här fina student klänningen!



Nu ska jag och erik se klart filmen vi började på igår och äta glass och sedan lite chips :)

Bye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0