hatarhatarhatarhatar

att ha mensvärk. . . just precis , därför är jag hemma idag! nog för att jag inte börjar förns om tio min men njae, jag vill inte gå på skolan och typ dö . . då är jag faktiskt hellre hemma och dör istället. .  + att man ju faktiskt kan lindra smärtorna för en stund om man är hemma. . måste be erik fara och köpa en rispåse någonstans!

Det jag tycker är irriterande är att killar inte förstår oss på tjejer med mensvärk, dom tror ungefär att vi bara fejkar att ha ont för att vi ska få ta det lugnt och sitta i soffan och bara mysa hela dagen men så är det ju inte !! Jag brukar beskriva det som en spark på pungen fast utdragen under en hel dag. . eller?



aja nog om det :)


Nu sitter jag iaf i soffan och har skurit upp en apelsin och ska läsa en bok. myyyyspys!
skriver igen senare :)

byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0