Hard work

Ja, denna vecka har varit ganska jobbig, jag har haft massor läxor (vilket jag fortfarande har) men känner mig typ helt död i skallen just nu och skulle gärna vilja sova på direkten men det får nog vänta några timmar! För snart ska jag och mamma äta lite gott som vindruvor,päron, någon svart frukt och syfilis, oj ja mena fysalis :)

Älsklingen har jobbat hela veckan och börjat 5 och därför måsta gått o lägga sig helst innan tio, så den här veckan har varit kort faktiskt men vi har hunnit möblera om och sånt men bara inte fått upp tvn än , men de kanske vi gör i morgon när han kommer och hämtar mig här i Kvarnis :)

Min klassföreståndare sa till min klass att vi skulle skriva en lapp om "studieteknik" eller vad vi har för läxor den här veckan och eftersom jag inte har någonting annat för mig just nu tänkte jag rabbla upp det här för er så det sen blir lättare för mig att titta när jag ska skriva ner de på papper! :)

Engelska (redovisning och Inlämningsupg.)   - Måndag båda två . .
Svenska ( Hitta på något som jag kan prata om på en redovisning (Retorik) om något inom mitt program :( ) - Måndag   ( Läsa färdigt bok och skriva analys )  - 26 (Nästa måndag)
DTR ( Läsa färdigt kapitlet som är kring 10-15 sid. ) - Måndag
Fysik ( Upg. i boken typ 20 st ) - Måndag   Prov till veckan
Naturkunskap ( läsa 10 sid. i NK-boken )
Idrott ( Skriva planering för resten av terminen ) - Torsdag  (Även bada isvak på torsdag!!! har inte bestämt mig )
Matte ( göra färdigt upg. i boken som jag är efter i , gå tillbak och träna på Ma A, Natrionellt prov snart .. )

Och sist det här som jag just skrivit upp :P

Nu ska ja hjälpa mamma :)



Grattis Ina på 18-års dagen igår 15 !! :)  Saknar dig !!!!!!!!!! <3 pussssss


Byebye / M



Kommentarer
Postat av: Ina

Naw, tack gullunge!

2010-04-16 @ 21:27:16
URL: http://entracte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0