Happy sunny day

Jag känner mig konstig idag, fast på ett bra sätt. Jag känner mig ovanligt glad och jaa, ja vet inte. . kanske bara känns så eftersom jag faktiskt är hemma för en gångs skull och känner ingen press utan får bara vara som det brukade vara förut? aja ja ska njuta av detta :)

Jag fick sommarjobb erbjudande tidigare idag och det känns bra, fast det är ju inte spikat ännu om jag får platsen men vi får väl se, och om de är så så slipper jag ju gå runt hela lycksele och söka jobb eftersom jag inte får ta ferie-arbete.    Men jag tror ändå jag ska höra med Emmoth om han behöver någon hjälp till sommaren , för det skulle ju verkligen äga :) Det var ju hundra år sen jag ritade .. och då häromdagen när jag tog fram mina painting-stuff så orkade jag typ inte. . satt med datorn ist och det sög ju ! men jag ska försöka någon gång i helgen eftersom det lutar åt att erik ska jobba. .


Nu ska ja gosa med Oxie :)

Byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0