Done

Nu är lillgumman kastrerad! :)
Det var lite hemskt att se henne sövas och så fast det gick så lugnt så :)
det är värre nu iaf! nu har vi lagt henne på en filt och en filt över henne som vi for och köpte på jysk, och nu ligger hon där och stirrar rakt fram med tungan ute och ja, hon ser helt galen ut, kanske tar en bild senare som jag lägger upp :)  

Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll, beror på om Cilla vill komma hit och hämta mig eller om inte så stannar jag nog här i lycksele, jag vill inte lämna lillpruppis ensam ikväll! så hon måste ju följa med överallt åtminstone idag, och tycker inte det skulle vara så trevligt att sitta på bussen och om hon då kissar på sig eller behöver spy. .  nej usch..


kanske skriver sen igen :)  PUSSSS

Bye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0