a lovely day for a walk

Idag hade vi engelska nationella , jag antar att det gick ganska bra fast vad vet jag, kanske skrev jag för lite, eller för mycket eller bara allmänt kasst eller så jaaa, va ska ja veta när jag inte har en mall att gå efter ?
Tycker verkligen detta prov sög! Man brukar åtminstone få välja mellan minst 2 olika grejer men nej! nu var det : Du ska flytta till Edinburgh , Scotland ! vilken lägenhet vill du ha ? ett, två eller tre ?  Med vem ska du flytta dit, varför och så. .. bläää. .


Nej nu, idag åt jag faktiskt middag vilket jag inte hann igår eftersom jag satt HELA dagen alltså då menar jag bokstavligt talat hela dagen från halv 4 med att sitta och läsa ut min bok och klockan var väl tio i tio när jag äntligen blev färdig och då kände jag mig ganska nöjd över att ha läst kring 200 sid. den dagen.

Tillbaka till idag :  Efter middagen fick jag ett il om att städa köket och toan vilket jag gjorde, jag hitta även några gömda hängare som jag tror vi köpte för jääääätte lääääänge sen för att hänga handdukarna på i badrummet, så jag hängde upp dom , spolade rent på golvet och tog fram en ny fräsch doft grej ! :)


Sedan for jag och Rebecka och tränade, på uppvärmingen (som var joggning/löpning) så började mina vader sprängas. det kändes då som de . . men tillslut kom jag och rebecka på att jag helt enkelt var för otränad eller rättare sagt har för korta muskelband :P  och det är ju skönt att få ont i vaderna igen när man ska ut på idrotten i morgon och springa .... JIPPIII!!


nu ska ja göra någonting annat skriver snart igen !

bye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0