A hard day

Idag har jag haft fysik prov som gick åt skogen rent utav sagt men men . . bättre lycka nästa gång som jag brukar tänka.



Idag på engelskan skulle vi skriva ett gammalt nationellt prov eftersom vi har de riktiga på onsdag, och där skulle vi skriva om antingen : 1. En låt som har något med ett minne att göra.  2. typ någonting mer om musik . .
Ni kanske förstår vilken jag valde ?

Helt rätt! nummer 1  ! :)

Jag valde "My heart will go on" och att den påminde mig om min vän "Daniel" som dog för några år sedan i hjärncancer och att den låten fyller mig med känslor både glada och sorgsna osv.   och senare idag kom jag ju på att det var ett år sedan som josefin persson lämnade oss, det var som något konstigt sammanhang . . men helt okej. Vila i frid både Josefin och Daniel ! (L)



Just nu sitter jag och ser på Petra Mede show och söte Salem al fakir är med och han äger ju bara. .  han sitter bara och skrattar och jag fortsätter bara skratta och ååhh, han är bara sååå söt :) 



Nu ska jag fortsätta se showen och sedan försöka läsa min bok till i morgon. . . usch. .


Byebye / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0