Sunday

I helgen har jag varit hemma i kvarnåsen,
min klasskompis Jenny var hos mig. det var trevligt!
Jag har även spenderat helgen med Hanna,who i still miss.
Måste fara till Ske-å till henne, : )


I går när vi skulle köra hem från malå råkade vi köra på en hare  . . .
Den sprang först tvärs över vägen sedan tillbaka så vi hade ingen chans
och jag antar att vi tog benen eller ryggen mer, för den kunde inte röra
benen sen när vi stannade . . . erik var tvungen att gå ut och fixa så den
inte led mer . .

jag saknar musse, varje gång jag går ut till hans bur är jag rädd
att han ska vara död . . . han är ju min sen 4 år tillbaka om inte längre . .
du får inte dö än älskling <3





jag har bara börjat älska den här låten . .
första gången jag lyssnade på den.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du ska till stan någon dag=D



Musse ska inte dö än ska du se=)

2009-10-18 @ 21:15:48
URL: http://jagheterhannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0