1 år <3

Igår så firade jag och Erik 1 helt år ihop <3

De är de bästa året någonsin! Han förstår inte hur glad jag är som
har honom och får känna hans kärlek hela tiden <3
fastän vi bråkar ibland så är du mitt allt älskling!
(L)




I tisdags skaffade jag och Erik oss en liten kattunge =)
Det kommer nog in lite bilder på henne senare när vi
fixat batterier till kameran och en minneskortsläsare.
HON heter Oxie :)


I fredags(igår) fick jag även mina glasögon så idag sitter jag med dom
och försöker vänja in mig! :)  ni får säkert en bild på mig i dom någon gång :)

Jag är ju hemma hos mamma nu alldeles ensam eftersom Erik for hem och körde cross
och mamma for in till lycksele. Just nu verkar det som om det blir en trist och ensam kväll.
Eftersom lissan är upptagen ikväll och hanna är sjuk så blev de så :(
Men om jag har tur så kanske erik kommer och hämtar mig ikväll eller kommer hit så får vi
ha en kväll för oss själva och bara sitta o äta godis och chips som jag köpte idag :)



har fått några kommentarer som jag svarar på här :
1. Farmor- jag hittade ett par riktigt fina glasögon, som jag nu då har köpt :)
det var nästan dom enda paren som passade min ansiktform! men dom är jätte snygga :D

2. Big siss <3- Jag tror inte jag har kvar garantin på mobilen eftersom vi
köpte den via blocket, men jag har faktiskt som uppdrag att kika om den
fortfarande är kvar :)


Bye / M

Kommentarer
Postat av: Hanna

GRATTIS=)

2009-10-25 @ 10:55:38
URL: http://jagheterhannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0