yes,

Man kan på sätt o vis säga att jag fått lite mer sömn idag,
Det blev sent igår, filmen var färdig 23.10 . . .   Johan är så rolig att se skräckis med . .
Vi såg idag igen, o han är nog den som är mest rädd :)


Efter skolan kom mamma hit och fikade lite och vi pratade,
sedan for vi på puls och tittade, där hittade jag lite tyger, sedan for vi på kupan.
och där hittade jag lite kläder, och en SKIT SNYGG t-shirt till mamma!
Ja tänkte i mitt huvud hur snygg den skulle vara med t.ex jeans tight eller så,
då sa hon att hon köpt Lack-Thights! och de passade jäkligt bra i skallen iaf :)


Nu ska ja förbereda mig för natten , sedan prov i data i morgon :(



Bye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0