Svininfluensa .. .

ja ..  ja kanske har det .
Igår var det fruktansvärt , hade ont i hela kroppen o kände att ja bara ville dö. . .
Men jag levde ut hela dagen, mamma kom med hostmedicin och en temprometer,
Mamma har ju redan vaccinerat sig så henne är det ingen fara med  :)

Igår kanske kring tio halv elva hade jag 39 graders feber :O  o innan på dagen
hade jag 37.2 så de hade ökat relativt mycket.

I Morse när jag vaknade så var allt borta :O  . .
Jag mådde prima ungefär, allt värk i kroppen var försvunnen och huvudet dunkade inte !!! :)

Men, de har förstås gått om lite, jag har lilte huvudvärk nu och snuvig och hosta ;/

Erik har nog även blivit lite smittad ;/ men det är ju inte så konstig :)

Om jag mår dåligt i morgon, alltså riktigt riktigt dåligt så ska ja nog ringa till
sjukan på måndag och be om en tid för att titta upp om det är svininfluensan jag har  .. 

Woohoo . ..


Bye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0