Sick . . .

Har varit i skolan hela veckan!
jag bestämde mig i ssöndags att jag verkligen skulle försöka vara
i skolan hela veckan, och jag har lyckats, fast en dag kvar . . tror ni jag klarar den?

Beror på i morgon, ledsen att göra er ledsna ..

Kände i morse att jag hade ont i halsen o lite hosta,
senare under dagen har det bara blivit värre, Och nu har jag nästan alla symptom
för svininfluensan :( .  .


Ont i Kroppen, Huvudvärk, Ont i halsen, Hosta , Feber(troligtvis, har ingen termometer)
Diarré och kräkningar är det enda jag inte har . . . wohow ..

Pratade nyss med mormor, hon sa att jag skulle titta hur ja mådde i morgon,
om dåligt skulle jag stanna hemma, vilket jag inte vill ! :(
Även Hanna sa att jag skulle titta hur jag mådde i morgon :)


Ja tänkte nyligen när jag pratade med mormor,
"Vad skulle jag göra om hon skulle dö?!"
- Jag skulle dö inombords, helt ärligt. Hon går alltid att prata med, och hon är så generös :)

Tack Mormor, Jag älskar dig!


pussss / M

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig=)

2009-11-06 @ 20:26:43
URL: http://jagheterhannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0