sen kväll igen?

Nu har jag duschat o när jag väl hade gjort det tänkte jag
men erik kommer ju snart hem o då ska vi sova, så jag tog på mig
underkläder o sen en lite längre t-shirt och satte mig i soffan och
målade naglarna,
Jag tänkte att det sääkert skulle följa med någon hem,
och efter ett tag ringde de på dörren och nyckeln satt i låset,

och min känsla hade rätt!
någon följde med hem.
det var patrik. . . men jag snappade bara åt mig filten och fortsatte :)


Men det verkar bli en lång kväll  .. .  igen . .
Jag skrev ju att jag trodde vi tänkte sova tidigt,
men nu när patrik komme villa han se en film, och dom skulle duscha innan
så vi har fortfarande inte satt igång någon film . .  och en film varar ju oftast i 2 timmar . .


aja, wish me luck.

pusss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0