:D

Well , nu har jag varit från skolan i en evighet, men ska tillbaka dit i morgon ;)

Har varit borta i 6 dagar därifrån, hoppas jag inte har missat alltför mycket !
Fast vi har tydligen nå svenska grammatiksprov i morgon, som jenny skulle ge mig en bok om ,
men den har jag inte fått  . . . :/

Annars så har jag idag fått den bärbara datorn att fungera :)
Med Linux, Undrar om de bara var tillfälligt fel på datorn, eller om de är windows som spökade ?


PLUS att jag ju ska få börja på musikskolan !! :D på tisdag!!
De är en dag med mycket mycket saker !
Ska först till tandläkaren, sedan ha utvecklingssamtal, sedan till musikskolan :)

O erik har ju hunnit förlora körkortet sen jag skrev senast :(


Nu ska jaa försöka sova så jag får mig upp i morgon !
Om patrik kunde fara hem någon gång ;) 



Byee / M

Kommentarer
Postat av: Hanna

Då kan du och jag musika tillsammans som riktiga musiker=D

2009-11-16 @ 15:13:15
URL: http://jagheterhannajohansson.blogg.se/
Postat av: bigsiss <3

Ja läser din blogg när ja hinner, ha fullt upp just nu ja me, ja kanske också e smittad eller så e de bara en rejäl förkylning.. :P



Kram bigsiss <3

2009-11-18 @ 16:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0