tjolahopp

Nu var det ett tag sen igen :P 

Vi hade engelska redovisning i måndags och jag kände mig nästan taggad
innan jag klev upp framför klassen, då började jag darra,
och självaste redovisningen gick åt skogen! Jag tappade bort mig fastän jag kunde precis allt utantill  . .

I morron har vi svenska redovisningen som jag ändå tror kommer att gå relativt bra,
vi ska ändå bara stå där framme i 1 minut och inte 5 minuter o snacka engelska. 


I morron åker 2 av mina kompisar till Nyköping och en utav dom ska fara på audition
och jag hoppas att de går jätte bra och att hon tar sig in på skolan :)



Ikväll har jag och hanna suttit och planerat idrotten på torsdag :) FYS ;)  



nu ska ja se "How I Met Your Mother"


Byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0