galet.

Nu har jag inte skrivit på jätte länge  . .  igen!


Det har hunnit med massor under den senaste tiden jag inte skrivit.

Flicka omkommit

Josefin Persson
åkte med i en bil förra söndagen och bilen åkte av vägen
och det gick tyvärr inte rädda henne från skadorna.
Vila i Frid!

Valborg har varit, och då satt jag här hemma med några flickor och min erik
och vi åt en god middag utomhus och drack några små apelsin drinkar med grenadin :)

7 månader har vi inte firat! för både jag och Erik glömde det och i morse kom vi på
att vi missade att ens säga grattis tillvarann :S

LÄGENHET!
Igår var vi och tittade på en lägenhet kring 9 i lse :P det blev alltså ganska sent,
men det var det värt!    Det var en riktigt fin ! ny tapetserad och allt, hade fina fondväggar och var i precis rätt ton :D
Och påvägen hem satt jag och erik och diskuterade hur vi skulle ha de inrednings mässigt, och vi har nästan
inrett hela rummet nu i våra skallar ;)



men nu ha ja engelska och svenska att göra :P
ska vara färdigt på fredag och jag är inte ens nära färdig :/

Är dessutom sugen på att göra om bloggen , var ett tag sen ja gjorde de :P


Bye / M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0