åh.

I Söndags gick Jag, Mamma,Dessan, Erik och Nisse ner till skidstugan och åt en våffla :)
Nisse ville inte riktigt gå i kopplet i början, men han började ge med sig till slut, men han fick åka hem :)




Idag har vi haft "mysdag" på skolan, lite lekar och så såg vi en film, "Barnhemmet"
Åkte hem 1 eftersom vi fick sluta tidigare,  träffade Sanna på hemvägen , de va längesen vi sågs
och så hade hon förstås med sig Viper, och OJ så stor och vacker han har blivit :D

Sen hjälpte mamma mig att fixa en sparkonto så nu har jag äntligen något ställe att sätta in mina sparpengar på ! :)

Nu ska vi snart äta tacos jag och Mamma :)


Beställde en klipptid till på fredag,
men sen såg jag idag att vi har Nationella då , så jag måste ringa och avboka :(




Denna frisyr vill jag ha !



Bye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0