examen + stundenter

Ja har inte skrivit på en vecka, men jag hade tänkt skriva i Tisdags, men då hade jag inga bilder ja ville ha,
för Min kamera laggade tydligen ihop när mamma tog kort så att alla försvann utom 2 klassfoton och korten jag tog på lissans student innan det blev slut batteri! ;S  Jippi


Men jag hoppas att papa fixar några bilder och skickar dom!
hade hoppats på ikväll men det gick inte riktigt som planerat eftersom jag inte kunde öppna dom ;/


I Onsdags satt jag o erik barnvakt till Pipis :D   hur underbar o snäll som helst :]<3
I Torsdags var det Cillas student , så jag o Lissan o Josse (Lissans syrra som kommit hem från afrika som överraskade henne på studenten :) )   Vi shoppade lite innan vi träffade cilla på torget för att sedan skiljas åt igen och gå ännu en stund på stan och shoppa innan vi skulle äta på Viking ! :)  de vart en rejäl god och mastig middag ! :D

I fredags satt jag o erik barnvakt igen till Nadja  =) <3


Och i helgen åkte jag lite Demon ;)  på bilträffen :)


Och då idag har jag börjat mitt sommarjobb och jag är redan helt sliten ;P
De första dom skulle göra  när ja kom dit var att leka tvättmaskin = med mig som tvätt,
så dom sprang och höll mig i armarna och sprang runt runt runt, tills ja började må illa ;s
så ja ha mått illa iprinsip  hela tiden sedan 2 ;P



Byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0