tired.

Idag har man då varit i stan o slösat upp lönen man fick . .  ;S
Känns  . . jobbigt på sätt o vis att ha slösa så mycke , men ja fick ju ganska mycket också för de :)


de gick åt 1100 åt allt ungefär då idag.

2 långa linnen, ett par jeans, jeans tights, t-shirt, bh + en hemliggrej :) + en subway macka försås :]

och nu hittar ja inte min kamera heller, så ja kan inte ta kort på dom ;S 
jag saknar min älskade lilla kanin <3 ska gosa lite med han i morgon :] <3
+ att ja då förstås ska städa mitt rum som ser helt bedrövligt ut ! *


Just de , ja va med Cilla , Ina O Tina idag på stan :)
var riktigt roligt, jag i tina har ju inte umgåtts på säkert flera år så de va riktigt roligt :9
och även hon har kammat hem nå kläder idag ;)


aya, nu ska ja äta min subway- macka o spela sims .
suckers!


Bye / M

Kommentarer
Postat av: Kompis

Du blev cool i håret i af =)

Älska subway :]

2009-07-31 @ 11:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0