valt :)

Nu äre valt!
känns små skönt att ha det färdigt fast de pirrar i magen om ja ha gjort rätt :]

mitt första val blev då : Teknik - inriktning  IT-Design



Matte-provet i fredags gick väl relativt bra.
Vet åtminstone 1 fel ja gjorde . .  Kanske var för att jag inte fattade frågan,
eller vad läraren menade men . . .  annars gick de nog bra =)

I Fredags kom Cilla,Lissan,Hanna o Johan till Rökå och såg på när vi badade i badhuset.
sen spelade vi guitarhero :)

I Lördags Åkte vi först ut med Skoter med några.
sen åkte vi till Mormor och åt Tacos och såg konståkning :)
senare på kvällen åkte vi till Kvarnis och Massa folk kom hit,
Vi fikade och sedan spelade halva bordet "den försvunna diamanten"
och halva bordet spelade Poker.

Idag har jag ju som sagt valt till gymnasie,
1. Teknik  -  IT-Design
2. Estetiska  -  Bild och form
3. Naturvetenskap - Matematik och datateknik


Allt i Lycksele på Tannbergsskolan.


Nu ska vi dra till Lissan :)



Bye   / M




ps.  jag älskar dig Erik <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0