trött . .

Är asa trött idag, förstår inte varför.
Slutade ju egentligen halv 2 idag, men for hem 10 över 12 .
Dels tror ja att ja hade ätit för mycket på Hkn för ja hade skitont i magen ;S
+ att ja inte pallade så mkt mer . . 


Jag har funderingar, som jag inte tror kommer gå nå bra . .
O de är väl de mest irriterande jag har att bjuda på ;P

Måste alla vara så jääävla sura hela tiden ?


Nää . .  nu ska ja sluta klaga o kanske spela lite guitar hero !

Eriks bror fyller förresten 22 år idag, Happy birthday!




btw, såg en skithäftig text.

Why live in hell when u can die and go to heaven ?



Erik <3

Bye/  M

Kommentarer
Postat av: Siw

Flytta till Jonte då har du alltid den senaste Guitar Hero

Fniss

Farmorsan

2009-01-29 @ 16:01:03
Postat av: Anonym

Har inte du varit ganska sur nu ett tag också?

2009-01-30 @ 20:43:06
Postat av: Anonym

hmm, jag tycker inte du ska vara sur, dett passa inte din Personlighet lixsom ! :)

2009-02-03 @ 11:53:36
URL: http://nelliiiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm, jag tycker inte du ska vara sur, dett passa inte din Personlighet lixsom ! :)

2009-02-03 @ 11:53:38
URL: http://nelliiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0