Skola

Min status är fortfarande förkyld.
Har börjat ha ont längre ner i lungan. Mamma påstår att de är för att jag hostar.

Det gick bra på kommunen i Onsdags, Jag blev bara ännu säkrare på mitt gymnasie val.
Men jag undrar fortfarande när jag ska välja, men det blir nog till veckan =) !

Idag hade vi bad, det var jätte jobbigt! två tjejer från B hade lektionen. Och vad jag vet så brukar dom själv inte vara med och bada på sina badlektioner eftersom dom har några anledningar.
så ja tror knappast dom vet hur jobbigt det är !
+ att jag är sjuk så då blev det ännu jobbigare.


Fick något il när jag komme hem idag,
Så jag började baka massor, det blev nonstop kakor (utan nonstop) & Tigermuffins
Mamma komme hem med Thaimat!!! Mums, friterade räkor och vårrullar! Mummaaa,
sen for jag till Hanna och plugga matte eftersom vi har Matte-prov i morgon . . 
riktigt svårt faktiskt.


Nä nu tänkte ja göra franskan och sedan gå och lägga mig .


sweet dreams

Bye / M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad blir det för val????? Du vet att jag är nyfiken

2009-01-24 @ 10:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0