Mmmm.. seg .. . ? JA!

Haha, bra rubrik tycker jag =) !

uhm nämen, ja ha ju inte skrivit sen ja typ slutade skolan ? ;P okej, lite kortare sen . .

De har hunnit vara både jul och nyår.

Jul firade jag på 4 olika ställen !
först hos Pappa&Marie, sen for jag hem till Mamma kring 12 snåret,
Sen kring 2 for jag till Erik & hans familj , sen till Eriks farbror "Lars-Göran" .m. familj (Eriks kusiner osv.)

Jag är jätte nöjd över alla julklappar också =)
hade ju som synd var ingen julstämning alls :( men de va bra ändå ,

Och nyår firade jag hos Eve, innan 12 åkte vi upp till berget och startade eld, och väntade på att klockan skulle plinga och så skålade vi päroncider, =)


I morgon ska ja o Erikperik till Skellefteå och handla en säng o soffa =)
och så hoppas jag på att min ring som ja beställde har kommit,
fastän dom sa att dom skulle ringa när den kom (som skulle vara någongång i veckan)
då ska ja handla den också förstås =)

Sen på Torsdag börjar skolan, och jag är absolut inte taggad . .
Någon i min klass som vet vad vi har för idrott då ? :O


och en fråga  . .  . 

VAD SKA JA GÅ FÖR LINJE PÅ GYMNASIE?!
OCH VARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????


ja ha panik, :(

thx . .

dålig uppdatering, jag vet . .  ska försöka få igång bloggandet när jag börjar om skolan,
men först måste jag få igång min dator, Har nämnligen formaterat om den men får inte igång internet
men snart så =)




byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0