helg igen . . ;P / inte ?

Nu äre helg igen, i veckan har jag gått skola o in te så mkt mer.
Skolan har väl gott relativt bra, fast har varit lite halvsvårt attt kunna koncentrera sig eftersom det har blivit ganska lite sömn .
Men i Torsdags gick det relativt bra iaf, jag somnade kring 10 på kvällen !!
Och innan de va ja och åt choklad glass hos Hanna som smakade päron ? ;S


Och roligt som de är har jag åkt på en förkylning.
Snorar och hostar som ett as.  + att jag har blivit som mamma och nyser minst 3 ggr när jag väl nyser.
fast hon nyser ju typ MINST 5 ggr .  ;P
jag tror jag vart sjuk i torsdags, men jag for ändå på skolan och även på fredagen när jag hade blivit ännu värre.
men skolan är ju något man måste sköta , eller hur ?

nationella v.6 i svenska . Tis. & Tors.
Sen tror ja vi skulle börjamed engelskan vecka 13 .

___________________________________________________________________________________________

Som ni märkt hare blivit lite konstigt me just detta blogg inlägg,
skriver att de är helg fast de är Måndag,
Och de beror på att jag satt och började skriva i Lördags men hann inte bli färdig,
Men jag fortsätter lite på allt . .

I Lördags kom Cilla till Rökå, Hon hade med sig Nadja :)
Alla verkade älska Nadja och de är ju positivt!
Och jag hade då skitkul :)   thx


Idag har vi varit på Norsjö gymnasie och tittat linjer.
hade ju valt samhälls o titta på, men något mer hade jag inte valt.
så jag hamnade på Natur, fanns ingen i samma grupp som mig som jag ränt umgås med,
så de kändes lite konsigt, men ändå ganska bra att få lära känna några nya ;P (som man gått med i 2,5 år ;P)
Nv var faktiskt roligare än Samhälls . .  inte så konstigt enligt mig själv, eftersom Sp diskuterade om Palestina och Israel typ varför det är massa krig nu och blablabla . .  booring faktiskt, :P

Sen hade vi engelska förhör efter,
för en gångs skull gick de relativt bra, kan ha varit för att ja kände mig på topp idag,  :)
Och i morron har jag sovmorgon till kl 09.55 eftersom slöjden håller på att flyttas till de nya lokalerna så håller dom lärarna på att flytta för fullt så dom har inte tid med några lektioner.
Jag ringde min lärare för inte så länge sen och bad snällt att få åka in med 10 bussen ist,
och de accepterade hon eftersom vi bara hade matte :)

På Onsdag blire att fara på kommunen direkt på morgonen, till lunch ungefär.
ska vara där med en snubbe som håller på med datorer,
så då får ja se om de intresserar mig något :)  (som jag tror de gör ) iaf om han gör nå intressant.



Nu har jag skrivit så här outhärdligt mycket, tycker synd om er läsare som måste gå igenom alla dessa rader ;P
så nu tänkte jag springa in i duschen, fika med mamma och sedan väntar min nya mjuka säng på mig :)



Bye  / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0