hejhej.

nu ska ja vara ärlig och säga att ja inte tycker om Anonyma kommentarer .
för jag anser att om man har någonting att tilllägga så kan man lika gärna  skriva sitt namn eller så skiter man i de ! :P


Men men åter till bloggen .

Har gått skola hela veckan, är typ helt slut i skallen . .
Dom ska ljudisolera väggen mellan Erik & Pers rum. Yippiii.. .
så han ska tapetsera om i rummet, så någon dag ville han ta med mig till steinwalls o få råd :]
och så har han ju nu sängen mitt i hela rummet, o ja lovar er, sängen blir typ dubbelt så mycket smalare,
har leget o trängts med erik. O så när vi vakna, eller jag . .  så drog han täcket mer o mer till sig, så tillslut
hade jag inget täcke alls, o han hade bara över halva kroppen ;S

menmen, Han o Eve är nu i Rökåskolan och serverar korv.
skulle ha blivit färdigt kl. 14 för deras del . .  så jag sitter och väntar nu på dom.
för sen ska vi åka till Lse =)  . .



Men nu får ja himla ont i skallen av o sitta o titta på tvskärmen eftersom den är så långt bort  . .
så nu tror ja det är dags o sluta skriva. .

Byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0