=)

Nu är jag snabb =)

Uhm, igår var man då i skellefteå
vi fick tag i både en säng och en soffa
soffan va ju helt underbar och tjejen som sålde var helt amazing, trevligare säljare får man då söka efter :O
Hon & hennes dotter på kanske 4 skulle sälja allt i lägenheten och flytta till frankrike,
och på vardagsrumsbordet låg en film : La petit Siréne (Lilla sjöjungfrun) . .
Tycker det var tokgrymt ;)

Sen for vi ju hem, alla less och ville sova . .
vi monterade in sängen i mitt rum, den var jätte skön :D

Och sen skulle ju Erik ta hem soffan till deras lilla Bod och sen ringer han och innan han säger något säger jag :
Ni kan inte montera ihop soffan va ?
han : nää, för du ha skruvarna . . . ... . . . .
HAHAHAHAHAH!!! =)
men han ska få skruvarna så fort vi träffas så vi kan montera ihop den med rätt skruvar,
han hade tydligen bara tagit nå långa saker och stoppa in och hoppas på att den håller så ;P



Nu snart kanske ja få igång mitt internet ?  . .
sitter på mammas dator just nu, och ja håller på o frysa ihjäl . .
Längtar efter en varm kopp choklad med grädde i . . .  MUUUMS <3
sen blire nog sängen med delfin ljud under natten <3 thx lissan



Byeeee

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0