Måndag.

Måndag och helt slut !


Idag har varit en ordentligt jobbig dag, bara teoretiska ämnen .
huvudet har måsta jobba ihjäl sig.


jag har insett att jag älskar att sjunga ! synd bara att min röst kanske inte är något att dela med sig utav.
Men hemma ensam gåre ju prima, och ja bli ju glad bara ja få ut mere =) .


Jag har egentligen inte så mycket o skriva om, utom att tacka farmor för den trevliga kommentaren :) "tack"




Nu ska ja nog sjunga färdigt, o vänta på att mamma kommer hem från mötet!


Bye / M

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ge inte upp sången Madde man kan lära sig att sjunga bara man håller tonerna och det vet jag att du kan.

Kramisar

2009-02-17 @ 20:08:01
URL: http://sweetlittleangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0