jadu.

Sen senast ja skrev har jag hunnit vara till västerås och tillbaka :)

Åkte dit med Erik och Gunbert, men Gunbert lämnade vi av i Enköping.
Sen åkte vi vidare till Surahammar där mina släktingar bodde , och där sovde vi,
Vi åkte ca kl halv 5 på I Onsdags, 
Och på torsdagen packade vi bilen med massor av mormors saker (anledningen till varför vi for dit)
på fredagen började vi att fara hemmåt, vi stannade på Ikea typ två timmar.

Erik har sagt att när jag är på affärer så blir jag konstig . . jag blir borta i skallen o konstig helt enkelt.
Och de kan nog stämma, om ja känner efter så märker jag att typ hela världen snurrar och håller på ,
och de är ju inte så trevligt ? :)

Men sen kom vi hem, och på lördagen åkte vi till Mormor med sakerna, sedan vidare till Boliden,
Där hämtade vi en Kisse!!!  - NIsse heter han nu :]

Han är typ världens sötaste! I början sprang han runt omkring och var allmänt nyfiken.
tillslut kunde han lugna ner sig lite . och sova en stund, och nu kan han då sova, äta o bajsa som om han hade bott där hela livet :]


har bråkat lite i helgen , O igår o Idag. men jag hoppas det är löst nu ?
min beskrivning på mig själv.

"jag känner mig schitzad"


Märkte idag att jag suger på engelska, trodde ändå de gick relativt bra på engelska provet.
 men ja hade IG . . blev en stor besvikelse, o de gjorde absolut inte dagen bättre. + att min lärare inte va så trevlig.
Jaa: de där ska var så där. O där har du gjort dedär felet, o där skare va så där ist för de där. o blablabla osv.
Då kände man verkligen hur dålig man var!


I morgon har vi Svenska nationella, känns inte som de, utan de känns helt fel.

Undrar hur det står i mitt horoskop idag egentligen . . typ .
Allt ska kännas fel, och du ska verkligen bara ligga hemma i sängen idag och inte röra dig!


aja, ska sluta klaga..

bye / M

Kommentarer
Postat av: .

Hoppas också att det är löst nu.

2009-02-17 @ 21:04:20
Postat av: Maria

vad hade hänt? =(

2009-03-04 @ 16:51:34
Postat av: Maria

vad hade hänt? =(

2009-03-04 @ 16:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0