crazie ., ;S

Gomorron ungefär !
Nämen hejhej, jag är lite borta i skallen idag, kanske märks ? ;S


Okej, ja är seg som vanligt. men ja ska helt ärligt försöka skriva minst 1 gång varje dag . annars får ja böta . . med något. .

frågor  . .
1. Varför jag inte skrev i måndags.
2. Varför jag inte skrev igår.
3. Varför jag inte gillar Anonyma kommentarer.
4. Vad jag har gjort idag.



  1.

Jag hann knappt hem efter vårshowen innan jag skulle iväg och fira Jakob och äta smörgåstårta & Paj.
Det var riktigt gott!   Det blev ganska sent innan vi tog oss iväg därifrån, så det blev bara hem och sova.


2.

Jag hade Nationella prov i Svenska (läs) och efter ca 1½ timmes väntan hade vi engelska prov i 20 min . .
Efter skolan hade jag vårshowsmöte , igen.

Sen skulle jag och Erik på en Intervju till Norran.
Steinwalls och titta tapeter till Erik. Hittade ganska många snygga, men han vill ha jättemörka.

For till Pappa och bytte Provdockor.  Min var nog ett snäpp bättre ;)  , men dom skulle titta på en bättre till mig :)
Dom bjöd på 200 kr för mat på pizzan, så jag och Erik for dit och åt.

Sen var väl klockan kring halv åtta innan vi kom hem, och då direkt åkte vi till Lissan,
som tidigare under dagen hade frågat om vi ville vara med och baka under kvällen.
Väl där åt vi deras blåbärspaj som blåbären såg ut att hade möglat ;) (ta inte illa upp )

Sen dansa vi på dansmattor i Wii.
O sen hem o sova .


3.

Jag vill hemskt gärna veta vem som skrivit . .
Snälla / Elaka , skitsamma  . . jag får panik!


4.

Vaknade med ett huvud tungt som ett as, Erik erbjöd sig att äta frukost med mig.
Kände att jag inte orkade med skolan idag, eftersom vi har Nationella i morron igen.
så jag åt i lung och ro frukost med älsklingen, sen såg vi film och for sedan hem till han.

Väl där åkte vi skidor upp till berget . Jag hann och dö några gånger innan men jag tog mig ända upp till hyddan . .
och så fick jag ju självklart en present !!    - Skavsår . .

Erik skjutsade hem mig, och jag åt middag med mamma.
o nu sitter jag här  . ..  ;S  ska nog sova snart .. :P




4 månader i måndags


Det har varit dom bästa 4 månaderna ever <3
Erik gav mig en trisslott som jag avnn 75 kr på :) thx bby <3

jag älskar dig <3
                      pusssssss




Räknade mina sparpengar igår. (hemma sparande)

50 öre - 24 kr
1 kr - 90 kr
5 kr - 120 kr
10 kr - 100 kr
20 kr - 220 kr + 40 kr (160)
50 kr - 150 kr
100 kr - 100 kr
       844 kr



Kommentarer
Postat av: Siw

Oj, jag tyckte det var kul att se vad du har för dig på dagarna

Kramisar

Farmor

2009-02-06 @ 21:03:40
Postat av: Big Siss <3

plus att ja ha lite pengar som du ska ha av mig.. ;p fast ja hjälper juh till me de sen också.. när du väl ha bestämt dig.. :p

2009-02-13 @ 21:45:57
URL: http://sweetlittleangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0