Värsta drömmen !

Inatt drömde jag Världens roligaste dröm typ.


Jag hade sovit över hos Hanna och så hade vi gått ner och när vi kommer ner
ligger min väska helt öppen och jag ser att alla mina P-piller är borta i kartan och
ser sedan Zingo (Hannas hund) ligga o skämmas typ.  men jag tar det ganska lugnt
och tänker : jag har ju fler hemma. men så kommer jag på att jag måste äta en "söndag"
och då går det ju inte ihop med en ny karta och så blir ja lite lessen.
Sen frågar Katarina (Hannas mamma) Vad använder du P-piller för ? , surt.
Jag blir lite generad och säger att jag inte vill ha mensvärk.
Och då tittar hon på mig och såg väldigt ilsken ut.


Sen vakna ja :)

tycker de va skitroligt eftersom hannas mamma alltid är snäll
och glad och jag tror absolut inte hon skulle ställa mig mot väggen och fråga sånt :D
så när jag vakna höll jag på att dö av skratt :D

pussss på er

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0