Tisdag igen!

Nu har jag gått skola i 2 dagar,  o de känns riktigt bra! :)
igår blev det en liten kort dag , när jag var med klassen kändes de riktigt bra,
men efter att vi hade slutat kändes de förjävligt för ja satt bara helt själv o vänta
på Rebecka o Hilda men tillslut kom dom och vi gick o åt.

Det som serverades var de konstigaste jag har ätit på en skolrestaurang typ.
Skinka (verkligen vanlig skinka som man har som pålägg ? ;S) och mos ;P

Jag saknar hanna :(  det känns som att jag borde se henne någonstans på skolan,
och att vi kan stanna o prata, men hon e icket dära :(

Idag har jag haft en "lekion"  eller rätare sagt skulle vi bara få våra inloggningsuppgifter
sen vänta tills nästa lektion som då är kl. fem över tolv.
Så jag har haft hål i 3 timmar,  nästa lektion är då engelska och efter den slutar jag för dagen :)





Detta är då mitt schema

Detta är mitt schema :)




Nu ska ja kika lite på bilddagboken sen göra i ordning någonting
att äta sen fara tillbaka till skolan =)

Bye / M

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag får fara till Lycksele någon dag och skutta genom skolan =D

2009-08-29 @ 09:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0