seg ;S

jadu, nu är jag ju seg igen på att skriva,
men nu har jag en ordentlig bortförklaring ! :)
jag har bott i eriks stuga hela förra veckan från fredag till söndags igår ,
och eftersom dom inte har el i stugan är det som lite svårt att få dit en dator o börja blogga på :)
 
Men medans jag har varit där har jag även hunnit varit i Arvidsjaur på Dollar,
och där gick de åt 200 kr , + mat för 64 ;P

För en vecka sen for dessan ner till farmor , hann inte säga hejdå riktigt men vi kommer ju ändå att synas snart igen säkert :)


i helgen var det otroligt varmt o skönt så jag bjöd några kompisar till gransjö o vi badade o höll på :)
o så fiskade vi o i början gick det hur slött som helst, men sen for vi till ett ställe o där vare riktigt fina abborrar som nappa direkt man hedde ner spöet ungefär :)

O igår for jag o erik ut o fiskade och  vi fick 114 st och några till :)
haha, förvånad ? :) ---> jag med ;)    erik har försökt visa mig hur man fiskar upp småfisk med en typ utav nät,
men det har som aldrig gått bra, o sen då testade han igår igen o skulle visa mig, o då spotta man i lite bröd i vattnet som får sjunka ner lite i nätet och så på ytan, och näre då är mycket fiskar vid vattnet ovanför nätet tvär drar man upp och
då fick vi våra 114 fiskar ;)  precis som på film ;D

O så hakade jag en gädda med mitt metspö ;)



När jag var hos Lissan för några dagar sen/ I tisdags, då märkte jag hur mycket jag saknar min musik
Musik har ju varit mitt liv, men nu när jag blivit tsm med erik har jag inte lika mycket tid med det.
och det som är så underbart  . . men det blir nog bättre i lägenheten!
då kan jag ägna mig hur mycket som helst till min musik <3

Nu har jag varit förtrollad utav Sia, ett riktigt bra tag,
Jag bara älskar henne, på Youtube speciellt, en inspelning som hon gjort ,
Man får verkligen se vem hon är och det är underbart hur hon kan förtrolla mig bara med sin röst!



Sia- Breathe me
en utav låtarna som är mest känd!




Sia- Day Too Soon
Så otroligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0