Måndag.

Nu är det måndag igen och bara en vecka kvar tills jag börjar skolan som även många andra gör.
Men då i morgon börjar två sötungar i skeå, Hanna o Matilda  Johansson , men självklart börjar även många många fler.

Jag har suttit och tänkt lite nu på morgonen, o insett att det kommer bli riktigt
Tomt utan Hanna . . för om man tänker efter så har vi alltid varit med varandra
och alltid gått i samma klass, vi har inte haft mer än några hundra meter från varandra.
Menmen, vi kommer fortfarande att umgås tror jag faktiskt :) 

Jag önskar er båda lycka till på skolan i morgon =)    . .

Och någonting jag diggar med dom är ju att dom har samma efternamn,
därför var jag tvungen att lägga till de där uppe , o så ska dom ju nu bo med varann,
och jag tycker de är skitroligt att dom då kan ha JOHANSSON på dörren :)

PUSS



I helgen har jag varit till Umeå med Erik och hans föräldrar,
vi strosade runt lite och så har vi nu bestämt att skita fullständigt i IKEA,
Eftersom de inte går att beställa någonting därifrån, utan bara titta och sedan
måste man fara dit upp och hämta sakerna man vill ha, ;S

Nu har vi även flyttat in i lägenheten helt, de är riktigt skönt faktiskt,
nu när vi har fått upp teven och fått fixa upp lite ,
I veckan är det bara några få saker som vi ska fixa till sen är det helt färdigt :D

I dag skulle jag egentligen måla klart väggarna, men jag har så himla
ont i ryggen att jag knappt kan gå, så det blir nog en dag att sitta framför tvn o se på disneyfilmer. :]


De är bara att komma o hälsa på nu :)  


Pusssss på er

Bye / M


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du måste ju komma till lägenheten någon dag =D

2009-08-22 @ 11:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0