home =)

ja, min engelska lektion blev endast 35 minuter eftersom vi var alldeles för många i klassen
och hon inte hade papper till alla. hon hade 31 papper . . vi var 34 . . och vi blir 36
så vi måste ha ett större klassrum till våra engelska lektioner  men jag hoppas vi inte bli lika
många på matten, jag tror vi hade ungefär 5 st NV2:are som går skid och då missat
sina engelska lektioner och därför är med oss =)


jag har varit hemma ett bra tag , men jag har försökt få till synthen.
när jag stoppar in pedalen som gör att om ja trycker på den så ska det bli ett "mjukt" långt ljud.
så blir det ist tvärtom, det är mjukt hela tiden och när jag trampar på pedalen
så "stoppas" det. Jag vet att de är nå spec med pedalen att de lätt händer så,
men jag har testat alla möjliga sätt att få igång den rätt men ingenting funkar :(
Men så snäll som Rebecka  är så ska hon komma hit efter skolan o hjälpa mig :]     Thank you


Nu ska ja lata mig lite till framför tvn, hoppas våra kanaler kommer idag :D

pusshej / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0