flitig!

Jag märker att jag börjar bli flitig på att skriva blogg nu :D

Idag har då min första riktiga dag varit, det var små roligt =)
Först hade vi datateknik i typ 3 timmar ^^ där vi fick reda på vad vi ska göra i år.
och tydligen ska vi senare i år då bygga ihop en egen dator :O som sedan
skolan ska ta och byta ut mot några äldre. tycker de lät skit skojigt !!

Och så hade vi rast en liten stund och en kille i min klass kom fram och
frågade mig hur gammal jag var. jag förstod som varför han frågade, gissa vad . . ?
jo, att jag är förlovad! det tyckte han var ganska annorlunda, eftersom det inte är så
många 16 åringar som är förlovade, och jag tänkte fråga han hur gammal han var
men han hann säga före att han var 14 !  Han har alltså hoppat upp en klass
och fyller då år ganska sent, han berätta även att han haft det jobbigt o så i högstadiet
eftersom att han själv är väldigt kort, tror han tillochmed är kortare än mig!
Vi fick då ganska bra kontakt så det känns skönt att faktiskt någon i min klass
vågar/vill prata med mig =)

påtal om förlovningar, igår på engelskan  . . vi är ju med Nv som sagt och vi fick
presentera oss på engelska och när min lärare fråga hur länge vi varit förlovade
och jag svara : almost 6 months!
Så tvär vände sig en tjej om o glodde ordentligt, de va ganska pinsamt :] . .


menmen, åter till denna dag !
Vi hade ju idrott idag också . . typ världens löjligaste lektion jag varit med om  . . ;S
vi skulle göra en rörelse och sedan säga våra namn, o läraren började. hon är typ 60+.
sen gick vi runt och "tur" som jag har var jag tredje näst siste personen,
Och skulle därför göra alla andras rörelser . . ganska pinsamt när man inte riktigt hängde med,
en kille hette typ Jeanie, och jag hörde inte vad han sa typ 5 gånger. . så de va jätte pinsamt :(
men jag skyllde på att jag hör dåligt :D


Nä, gud vad jag skriver mycket!!!!! 
om ni tycker de är för mycket så säg till så ska ja försöka göra kortare inlägg framöver! :)


Nu snart ska ja gå över till Patrik och se någon film =)


Pussshej / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0