Skola.

Vi har fått massa läxor i skolan, fastän det är första veckan efter lovet.

tydligen So-läxa till i morgon,
Vi hade Nationella i Matte idag.

I engelska ska vi skriva en fakta text om ett engelskt talande land/stat jag har valt Florida! 
Den ska presenteras i både skriftlig och muntlig redovisning.

I svenska ska vi skriva en rapport om en författare,
antar att den bara ska lämnas in skriftligt.



Satt för en stund sen och gjorde min engelska text, Sen kom det upp en ruta däre stod ungefär :
HAHA! datorn har hakat och det är inte säkert att de du skrivit kan sparas.
vill du försöka? (så att vi kan förnedra dig ännu mer)
Visst tyckte jag och klickade.
HAHA! vi blåste dig igen, ditt verk har inte sparats och du måste börja om !



Aja, nu tror jag vi ska se "så ska de låta"

hoppas eran dag varit bättre än min?

Bye / M


Kommentarer
Postat av: Dessan

2009-04-24 @ 10:47:15
URL: http://sweetlittleangel.blogg.se/
Postat av: Bigsiss

haha, okej.. men om man kan räkna me o va ledig i typ 4 dar för att resten av klassen ha åkt iväg.. så ja skulle gärna byta dina lektioner mot de ja ha gjort om dagarna..

2009-04-24 @ 10:48:59
URL: http://sweetlittleangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svenskan ska redovisas skriftligt och muntligt också. Som hembygdstemat typ.

2009-04-26 @ 11:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0