längesen sist!

Det var längesen sist, sry.
har förstås tänkt på att kanske börja skriva oftare, men det har inte hänt. tyvärr ;/

Idag har jag iaf suttit och gjort franska hela dagen enda sen ja kom hem halv 4.
Och nu är jag äntligen färdig !! :D

I måndags sa min franska lärare ungefär såhär :

Ni ska göra en forskning på en känd person, vilken ni vill.
Ni ska skriva över på franska, inga kopior utan eget skrivet.
Det ska vara 1000 inslag => ca 500 ord.
Ni ska redovisa på fredag !

har känt mig ganska lat, men idag har jag ju faktiskt gjort bra ifrån mig, är ganska stolt :)
brukar oftast bli så att jag bara pluggar på glosorna samma dag som vi har dom. ;/


Men jag ska försöka skriva mer, kanske redan i morgon. Men ni ser ju :)


Bye / M


PS. 
Jag och Erik firar ½ år idag :) <3 
pussss älskling (L)DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0