W-e-d-n-e-s-d-a-y

Märkte att jag inte skrivit på ett tag igen då .
Men ja kan väl säga att livet leker o att jag är glad :)

Har varit en liten konstig eller speciell kanske man ska säga,
fast de blir värre ^^

I Måndags hade vi då typ oförberett prov "hör&läs" .. nog för att man inte kan plugga på det men,
hoppas på att de gick bra iaf =) .. dagen var som vanligt annars ;P

I Tisdags hade vi Engelska prov, gjorde bara VG men ja kommer säkert få IG.
gick nog inte så bra..
O så hade vi förstås Fotografering..  Usch.. såg hemsk ut på både helklass o enskilt ;S

I dag såg vi "schindlers lizt" fast ja sov igenom hela.
men den va säkert bra ! :)

sen vid halv 12 ungefär var vi på skolan igen, Började om lektionen halv 1,
sen då snacka vi om filmen o 10 över ett började vi med svenskan som egentligen skulle ha varit engelska.
o slutade halv 2 ^^

så då i typ en halvtimme väntade ja o hanna på att gå till bussen
O åka hem med den så kallade "halv tre" bussen men som nu går kvart över två ist ;S


O i morgon äre en helt vanlig skoldag.

O fredag äre orienteringstävling i Bastuträsk ;s  kommer nog inte gå så bra.
O ja tro de kom o gå ännu sämre tack vare mitt konstiga mjälttugg.. eller va man ska kalla de..
De är så himla jobbigt, försökte vara ute o springa igår.
Men de gick inte långt innan ja fick ont igen, så ja tog upp en rund sten
som var lite små hjärtformat och började krama den,  men de hjälpte inte ..
Men jag klarade dom där kilometrarna,  ja sprang lite då och då men fick ont nästan direkt.

menmen, Sen efter den blire o fara hem tidigt alltså med ett bussen,
o sen typ göra sig i ordning för kvällen omde bli nå förstås :)

men ja hoppas verkligen att vi får sova hos magnus :]
Skulle verkligen vara jäääätte trevligt :)
men man får väl sitta hemma o hålla tummarna :D

Idag har jag inte gjort så mycket sen ja komme hem ,
utan de var väl som vanligt. kom hem , sprang o starta datorn.
suttit här, ett bra tag=)   sen ha ja gjort cillas blogg grejs =) hoppas hon blir nöjd!
Och så har jag renbäddat sängen och stoppa in de tvättade kläderna i garderoben
blev en ganska sen middag. 20.30 ungefär om ja minns rätt ;P

för när mamma kom hem var ingen av oss hungrig, sen for hon ut o gick
sen glömde vi helt enkelt bort att vi inte ätit, sen märkte vi att vi var lite hungriga,
så då kom vi på att vi måste äta, så då gjorde hon nå varma mackor som vi åt =)

snart ska ja göra om min blogg eller stilen på den,
så då får ni väl säga vad ni tycker =)
blir kanske i morgon om jag har tid , annars kanske efter helgen =)
 

Men nu ska jag snart gå och sova =)
Byee / M

Kommentarer
Postat av: Cilla

Wednsday ? stavas det inte Wendsday eller nå haha , ja minns int :P haha :) pusspuss

2008-09-25 @ 19:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0