Måndag

Helgen var prima ! =)
iaf Fredagen, Lördagen däremot var lite dryg tack vare att ja inte for ut nå :P

O så vare första Prao dagen idag då =)
ja började kl 11 i morse, men var ändå tvungen att åka in med bussen kl 7 till lse ;/
så jag åkte in med den o gick sedan till Magnus, såg tv i några timmar.
min telefon dampade sönder och jag var rädd att den skulle sluta funka.. "IGEN!"

när klockan närmade sig tio började ja gå mot centrum,
och de gick snabbare än vad jag trodde,
fast då gick ja lite snabbare än vanlig takt (ändå den takt ja brukar gå i)
så ja fick ont i mjälten igen , ;/ när jag väl var vid studion var ja ca ½ timme för tidig, så då gick ja runt o titta lite, sen gick ja in i en park o visste inte vars ja va, men då gick ja bara tillbaka samma väg som ja kom ifrån =)

sen började jag då kl 11 , och han visade mig runt lite osv,
Hade riktigt kul ! =)
Fick se när han tatuerade 2 st idag.
fick kalkylera en egen bild :D men en extra sak och fick göra den på sånt där
"kladdpapper" som man sedan sätter på huden o sen har man "ritningen" där :)
O så sorterade jag papper och stoppade dom i plastfickor som skulle in i rätt pärm ,
okej, måste väl medje att de inte va de roligaste ja gjort under livet,
men de är ju inte bara lek :D

O så är jag ledig i morron, för att han inte hade något till mig att göra ! :)
sen börja ja kl halv 12 på onsdag, men måste ändå åka in med bussen, de känns lite drygt ;/

Till helgen far alla iväg, men ja kanske har kul på egen hand:D
SUCK ON THAT :D

snart ändras min header tror jag :D har gjort 2 st nya ;)


gonatt  puuuuuuuuusss / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0