jadu,

Igår fyllde hanna år =)
vi åt tårta o sen innan maten kom matilda =)
o vi åt tacos o snackade lite, sen for vi hem till mig
o snackade ännu mer ;)
Vi for till hanna igen och såg de två filmerna matilda hade hyrt i norsjö.
"The hills have eyes" & "The Eye"
Tror matilda är lite besatt av ögon ;)
menmen , vi såg iaf första filmen, för under andra somnade jag o hanna. ;/
sen när jag vaknade iaf upptäckte jag att matilda hade lagt sig i sängen,
men jag har faktiskt ett litet minne av att hon hade gått bakvägen för att
gå i sängen på natten , fast mer minns jag inte ;P
O hanna låg i soffan, så vi hade snott hannas säng^^

Men sen när vi alla vaknat så såg vi The Eye igen,
den var typ inte så värst läskig ;P men ändå bra =)






Ajja, skola i morron då ;/
kommer nog gå åt helvete med engelskan.
men ja ska plugga ändå =)

Ha de bra alliihopaa, lev livet !
byeee / M



Kommentarer
Postat av: Hanna

Allting suger :)

2008-09-14 @ 16:53:19
Postat av: Kompis

Life sucks .

2008-09-15 @ 10:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0