helg :D

Jaa ni, helgen blir att spendera i Lycksele =)
far alldeles strax med Mamma o hanna till Magnus som vi ska sova hos =)
Tacktacktack så hemskt mycket för att vi få sova där :]

åh gud , hela gårdagen satt jag o väntade på de där samtalet,
o ja skicka ett sms, o typ på kvällen äntligen ringde han o sa att de va okej :D

Idag hare vare orienteringstävling,
och de gjorde hemskt ont! ville bara lägga mig på marken och grina ungefär ;/
fattar inte va de är för fel.. :( mina tankar gör de väl inte bättre ..:
ja vet att ja kan klara de här, jo, komigen nu.. klara de. fortsätt spring.
Ända tills benen lägger sig också..

men men, i mål kom ja då så,
o vi slutade ju ganska tidigt tack vare de,
o så åkte vi hem med hannas pappa så ja tro vi va hemma typ 12 :)


Har ett ärende på marknaden, o de är o köpa nya sockar !
Fick reda på i förrgår att mamma slänge nästan alla mina sockar ! :O
bara för att de va lite hål i dom..... 
men då skulle ja få 100 kr från henne för att köpa 10 st nya sockar.
MEN ÄNDÅ ! :( 


jaja, ni få ha de bra allihop :]
Jag nås på mobilen =)   pusssssssss  / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0