Torsdag.

Gokväll allihopa.
Just nu känner jag mig riktigt förvirrad faktiskt.
Har ingen aning varför men..
jag har kännt mig extremt lat dem senaste 4 veckorna ungefär ;S
ja orkar inte göra saker som ja ska, o den ångrar jag att ja inte gjort dom osv ;S
ajja, tillbaks till verkligheten.

I Tisdags redovisade jag, Hanna & Matilda en pjäs på Engelskan.
Det var nog de fulaste jag har gjort, men alla verkade skratta :)
& Så hade vi No-prov (fysik-ljus)

I Onsdags (Igår)
Så fick vi Tillbaka Engelska proven, De gick riktigt dåligt , ja är väldigt besviken på mig själv
när jag vet att jag kan mer .  men jag hade iaf lyckats skrapa ihop ett G . . . :)
Och så gjorde vi de Praktiska i No:n , vi var uppdelade i 2och2.
Innan vi hade lektionen sade våran lärare att hanna kanske skulle hata den hon hamnat med.
sen var det faktiskt mig hon skulle vara med ;)
Grupperna var efter hur de teoretiska provet gick. och dom med ungefär samma poäng
skulle man vara med.   De gick riktigt bra tycker jag iaf, Och de verkade ha gått bra på teoretiska provet också ;)
Sen efter skolan kom Erik hit, efter att vi ätit åkte vi in till Norsjö och skulle titta på en teater.
"Romeo Vs. Hamlet"  Vi som gick på skolan fick en gratis biljett, så varför inte ?
Och de visade sig vara en riktigt bra teater faktiskt !  Mycket skratt och stojjigheter :)

I dag !
Hade ställt klockan fel , så jag vaknade inte tiden ja egentligen skulle,
men jag hade ändå tillräckligt mycket tid för att hinna fixa mig och sådant. tackolov!
Vi hade höjdhopp på idrotten idag, och de gick ganska bra faktiskt ;)  typ 115 cm ;)
Fast då slog jag i knäet i ansiktet 2 gånger eftervarann när ja hoppa,
så jag fick dels ont på kinden och i skallen ;/
Sen när jag kommit hem, så följde lissan och åt lite fika tills mamma kom hem ,
vi åt mat, sen städade jag lite sen for jag & lissan till hanna :)
vi gjorde choklad... smet ? .. (skulle egentligen bli chokladbollar men ingen orkade rulla dom)
Sen nu har jag tagit mig en varm lång o skön dusch :)

I morron.
Vi har SO-prov, o ja ha knappt tränat någonting.
+ att ja glömde ett viktigt papper på skolan ;/
önska mig lycka till :)
Sen efter skolan kommer Erik att hämta mig (enligt planerna iaf)
O så far vi väl troligtvis hem till han, äter , sen åker vi till Kri-berg med massa andra
där vi ska bara bubbelpool och sånt :)

lär nog inte bli så mkt uppdatering på bloggen i helgen.
kanske hinner ja skriva något men vi får se :)

Jag hoppas ni alla har det super bra ;)

Byebye  / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0