Onsdag =)

Onsdag ännu en gång, =)
Just för tillfället sitter jag o lyssnar på Amanda Jensen - Hallelujah på Youtube.
"jag har spelat lite gitarr och myst.... med mig själv....
inte på det sättet men.. .. gitarrrrrr.. "
haha, jag tycker de där är skitbra =)
O så skulle ja inte bli förvånad om hon o Peter Jihde har gjort något ;P

Menmen, Igår iaf.
Så när jag vakna upptäckte jag att de hade snöat,
så jag tänkte springa in till Dessan o säga till att de snöar,
men när ja kom in i hennes rum var hon inte där ? ;S
Så då gick jag ner, o titta runt, men nej. där var hon inte heller,
sen titta ja på bron om de va nå fotspår från den, o de vare inte heller ?;S
Sen fråga ja mamma o hon visste inge heller,
sen kom hon in, o ja frågade henne hur fan hon fick sig ut utan o göra fotspår.
hennes svar var : ja gick ju källarvägen =) ...

aja, Sen fikade vi, o jag färgade dessans hår från uttorkad lila till mörkbrunt =)
Sen kom typ Erik och hämtade mig, o vi for hem till han o åt , sen myste vi lite o såg tv =)
sen gick vi o sov :]   märkte att ja sa en ganska ful sak när vi sov,
vi båda vaknade en snabb,o så här löd våran sociala stund inatt :
Jag- usch, vad kallt de är . . .
Erik- joo.. men.. va ha hänt med täcket ? ..
Jag- Ja tro vi ha snott de (alltså vänt det åt fel håll)
O sen kl. 5 när han klev upp så stängde han av klockan , klädde på sig
o gick o åt frukost, Sen innan han skulle fara var han ju bara förgullig,
då kom han in med en filt o la den över mig, pussa mig o sa  sovgott älskling !

Sen idag har jag ätit frukost och sedan följt med Eriks pappa o dels hälsat på
Erik på jobbet o sedan handlat =)  O när vi kom till konsum kom även Patrik =)
Vi snackade lite, sen handlade vi färdigt o for hem =)
sen åt vi lunch typ =)
O snart kommer Erik hem , så då ska vi väl äta typ
O sen fara o gymma ;)

Fast nu sitter jag typ o gråter :(
VARFÖR VAR OC TVUNGET O SLUTA?!?!   : ( <3
http://www.youtube.com/watch?v=yMGyl-l3qqc&NR=1

ajja, ska försöka skriva nå inlägg snart igen =)

byebye  / M


Kommentarer
Postat av: Dessan

Haha, jaa.. ja hade juh gett Musse mat o vatten på morron, så de va väll klart att de int fanns nå spår i snön då.. :P XD



Kramar /Syrran

2008-11-05 @ 21:21:38
URL: http://sweetlittleangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0