Onsdag igen då =)

Igår var jag ju ledig, var ganska härligt att få sova ut för en gångs skull ;)
När jag sovit färdigt så röjde jag undan lite på rummet, fast.. de ser fortfarande hemskt ut ;/
menmen, blir väl att fortsätta kanske i helgen ? när alla är borta... .. . . .
Sen for ja en snabbis till Lse också =)
där plocka vi upp Patte o Croll, =)
Sen kom ja ju hem o sen for ja till hanna,
vi spelade gta, hon la sig på golvet o sov ?
ja väckte henne o sa att vi skull gå ner o se tv ist,
hon gick o la sig i soffan o somna direkt :P o där satt ja
med hennes mamma o såg tv ^^


Idag hare vare en ganska rolig dag,
åkte till Lse med tidigabussen, började halv 12 så ja följde hanna på radion .
När vi kom dit läste vi massa tidningar osv, sen fick vi sitta vid datorn o redigera nå ljud :D
vi gick o fika sen började jag =)

fick klippa några skötselråds lappar, sen fick ja chilla tills ja slutade ;)
så ja satt o rita, kan kanske ladda in bilderna som blev ritade =)


folk säger alltid att ja skriver så långa inlägg,
säg till om ja gör de :]

Hade förresten tänkt göra färdigt min header nu så jag kan ändra idag :D


hihi, har ni några frågor skriv en kommeeeentar :D

pussbyeeeeeeeeeeee  / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0