Måndag.

Idag är det måndag igen!
Jag fick vakna 3 timmar senare idag än vanligt,  eftersom att mamma skulle med in till lse så ja fick åka in med henne.
Vi var där tidigt men vi for ist o tankade sen for vi till studion, Mamma fick sätta sig i tatuerar stolen igen efter 10 år ;)
han var t.o.m tvungen o fråga vad som var under rosen ? (alltså de gröna bladen) för de syntes inte .. :O
men den vart riktigt snygg faktiskt ;)
Emmoth berätta att han tatuerade dom 3/2 st tjejer som jag gjorde i fredags på sin tjej ! :) (jag ritade bara upp 2 bilder, så ritade han den sista själv ;)  )
Annars har jag mest slappat idag faktiskt, har ritat upp en bild på kladdpapperet,
sen vid 2 kom mamma med bullar och en cola till mig, o så fick ja sluta vid halv 3 ungefär =)

Sen efter att ja kommit hem har jag suttit och letat gymnasieskolor/linjer , men jag hittar ingen bra sida ?!
Är de någon som vet får den gärna skriva en kommentar!
alltså gud, jag får typ panik.. tack vare valet.
kommer jag att hjärntvättas o välja fel ? ..  stor risk för de.. för de verkar som om jag kommer närmare o närmare den utvägen.


Gud, nu äre nog dags att rensa ut hjärnan så ja kan sova.

Blir en tidig morgon imorron.. så.. godnatt !

byee / M

Kommentarer
Postat av: Kompis

Gå på google o skriv "Gymnasieskolor" så kom de upp förslag på olika sidor som du kan kolla. Du kan leta linjer o s v .

2008-10-07 @ 10:04:18
Postat av: Emelie

du ska nog se att du kommer välja rätt linje. :D

jag trode också att ja skulle välja fel men de känns faxtist bra nu.. :)

2008-10-08 @ 20:06:44
URL: http://xpunkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0