Måndag.

Måndag igen då, fast lov !
Som jag sa i mitt förra så skulle jag troligtvis inte ha någon tid att uppdatera bloggen under helgen.
O de hade ja ju inte.

Men iaf, I Fredags så hämtade Erik upp mig efter skolan, vi for hem till han.. åt lite mat,
sen for vi typ o bada i Kriberg med massa andra :)
klockan blev mycket vi for hem o sov :)

På Lördagen firade Eriks familj honom :)
Vi åt lite tårta o han fick några presenter =)
Sen åkte vi hem till mig, o vi såg film tills vi somnade :) 
 
Sedan på Söndag fyllde ju min Erik år :) <3
Vi firade det med ett varmt o skönt bad och sedan massage :)
Han fick tyvärr ingen present av mig, eftersom han inte visste vad han ville ha .
Men han ska få en , de lovar jag ;)   Har ni något förslag vad ja kan ge han ? (A) :)
Sen åkte vi in till Norsjö, vi handlade inför bålen ja skulle fixa,
Sen åkte vi till pappa o där var även Dessan.
Så Erik fick träffa dom också , de verkade då komma överens så :)
Sen vare discot som gällde,  Få barn kom o Jag&Hanna fick mycket klagomål  ;S


Idag har jag legat i sängen typ hela dagen nästan. ;S  känns de som iaf.
fast ja vakna, gick ner o gjorde en smoothie, satt vi datorn någon timme,
Sen gick jag o tog mig en varm skön dusch, Efter de fixade jag naglarna
och såg tv i hundra år :)

Sen kom dessan o Mamma hem o vi åt hamburgare, sen dess hare vare fullt ös
eller så inte, men vi har faktiskt rensat lite grann i dessans rum, och de ska bli ännu mer i veckan :) 


Jag ska försöka skriva lite i morgon , men vi får se hur det blir :)


Ha de bra alla,  kraaaam

byebye / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0