hejigen =)

Nu har jag varit så här dryg igen och inte skrivit någonting!
Är faktiskt lite besviken på mig själv , ;P

Men nu ska ja berätta lite smått allt vad som hänt osv, fast ni vet ju att ja är riktigt bra på o skriva långa inlägg så
de här blir ett första försök, sen får ni gärna skriva en kommentar o säga hur ni tycker jag har lyckats.

Förra veckan hände de inte så mkt på skolan, det var ganska dött eftersom att
de bara är vi i 9A och alla 8:er och 7:er då, men dom räknas inte (A)
Nämen, de är tomt iaf. fast jag kan tänka mig att de är riktigt skönt för lärarna.
Fast på ett sätt äre bra att dom är borta, för ja tror de dom som kommer med mycket skit.
fick höra igår tror jag , att en kompis till mig tyckte att Norsjö är helt förstört o att den personen aldrig ville tillbaka dit.
Det är nog inte så positivt ?
och nu veckorna jag har varit i Lycksele har jag mått som bäst på ett bra tag.
sen kommer man tillbaka till skithålet. men de är ju ganska bra men ändå.

Jag bråkade inte en enda gång med en lärare som ja knappt klarar 5 minuter med.
Men hela förra veckan gick de bra! =)
I Tisdags fyllde Eve år (19), Så Erik kom o hämta mig o sen hälsa vi på hos hon o vi åt tårta o sånt :)
Sen i helgen var jag med Erik Fredag-Lördag, sen på lördagen skjutsade han hem mig,
Dom skulle dels få besök o så skulle ja ha tacokväll med tjejerna =)
de va riktigt kul faktiskt =)  Sen på kvällen kom Erik tillbaka o sov hos mig till Söndagen =)
Vi låg typ o dega hela dagen som vanligt, sen tog vi oss ett bad o sen for vi till Norsjö och åt pizza =)

Idag har jag dock haft 2 prov.  Ett i Musik och ett i No,
Men båda gick ganska bra faktiskt , hoppas på alla rätt på båda ;) Men vem gör inte de ?(A)
O så blev ja så förbannad idag, ja trodde jag skulle explodera helt seriöst,
Det handlade om Franska resan vi ska göra när vi gått ut Nian.
I måndags förra veckan hade vi möte om hur vi skulle göra,
Vad vi skulle sälja för att få ihop pengar.
Sen idag fick ja då reda på att en kärring som var på mötet,
tyckte att vi skulle dela upp pengarna via den som säljer mest osv.
Och de är dålig stil, för isf måste man räkna med hur många timmar man har varit ute,
Hur många hus man gått till, hur långt man gått/kört osv. 
O ja tyck de låt väldigt dåligt ? ;S  skriv gärna en kommentar om vad ni själv tycker om just de.

I helgen har jag dels då Franska disco för F-3 , Samma dag som Erik fyller år ;S
Lite irriterande, men ja hoppas väl på att kunna vad med honom innan vi har discot =)
för självklart vill jag vara med på hans 20-års dag :) <3


Just nu är jag hos Lissan, Och vi ska nog snart gå och lägga oss =)
 ni kan ju titta in hennes blogg =)  www.huvvaligen.blogg.se  ;)


Ha de bra nu babes ;) 
byebye / M

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det här med franskresan och försäljning, känns fel till att börja med eftersom du står mig närmast tänkte på att du bor i Kvarnåsen och har långt mellan husen och ni är inte så många invånare, samtidigt som t e x Norsjöborna har det mycket lättare.

Men, men sen tänker jag på de lata som bara vill hänga på de som jobbar. Sådana finns det ju tyvärr alltid eller hur?

Har egentligen ingen bra idé men ville ändå göra ett inlägg/ Kramisar min lilla Gumma

2008-10-21 @ 17:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0