fridayyyy..

Veckan på Lord Emmoth Studio har gått skitbra :)
Längtar redan till nästa vecka ;)

Idag fick jag ju faktiskt test-tatuera :D
Var mycket svårare än vad det ser ut som ,
och för er som undrar så tatuerade jag INTE en människa!
Utan Emmoth köpte dit en bit griskött/med huden på.
Det var inte så äckligt som de verkar men tyvärr så satt inte linjerna man ritar efter så bra som på en människa,
O tack vare de fick jag rita på frihand, och de kan ja säga var mycket svårare :P
o så visste man inte hur hårt man tryckte, man kan som beskriva de som att man ritar i luften,
tack vare att man inte känner något "motstånd" som man gör när man ritar på papper.

men ja ska få testa mera :D HIHI,


Igår hade ja riktigt roligt =) 
o ikv kommer jag nog att ha lika roligt =)   (A)


pussssss
/ M

Kommentarer
Postat av: Emelie

de låter juh jätte roligt :D

2008-10-03 @ 20:05:47
URL: http://xpunkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0