11 Okt.

Ojojoj, va tiden går snabbt.
snart äre den 13 Oktober och då var det ett helt årsen Daniel lämnade oss..

O så just nu äre "My heart will go on" på radion så ja kommer ju börja gråta vilken sekund som helst.

Ja sitter hemma hos Cilla just nu, vi såg "stjärnor på is" men sen gick jag till datorn
och fastnade här :] Sen ganska nyligt när jag gick tillbaka till Vardagsrummet ser jag att dom somnat :)

Jag fick skjuts hit av Erik , Tack så hemskt mycket !
När jag kom hit väntade jag o cilla på Ina o sen när hon kom åt vi mat :)
var något hop-pyssel som Cilla gjorde, men de var fantastiskt gott !
typ Kycklinggryta i Tortillas bröd som sedan stoppades in i ugnen med ost på .
Sen kom Ullis och vi åt glass med varma hallon och spelade kort :)
De va riktigt gott fast ja blev ganska mätt ;P


Idag blev jag lite förvånad när ja fick reda på saker.
Att man kan bli så besviken på sina vänner!
eller rättare sagt att vänner kan göra så mot en, de fattar jag inte.



R.I.P
Daniel Hallingfors
1993.11.06-2007.10.13

Jag saknar dig himla mycket, hoppas du vet de.
Fastän vi förlorade kontakten och inte hördes vid något innan.
Du bara försvann sådär en dag. det var hemskt.
Ja hoppas du har det bra i himlen vännen !
Vila i Frid <3




Det är himla bra musik på Lugna Favoriter just nu !
Först var det :
My heart will go on - Titanic
                                                          ---> två av mina favorit filmer och sånger <3
Time of my life - Dirty dancing


det var också "when a Hero comes a long, ... " osv.. eller nå sånt. den går typ så iaf.
o så nu äre också en bra låt :) någonting me "toes och nose."



Ha de bra nu,   pussssss / M

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hoppas att du inte snackar om mig?



"Idag blev jag lite förvånad när ja fick reda på saker.

Att man kan bli så besviken på sina vänner!

eller rättare sagt att vänner kan göra så mot en, de fattar jag inte. "



För i så fall vill jag gärna veta vad jag har gjort?

2008-10-12 @ 09:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0