segis.

Ja ha märkt att ja aldrig skriver på min blogg.
Men de är väl inte så konstigt, eftersom att ja nästan aldrig sitter vid datorn längre !!
de tycker iaf jag är positivt, för enlit mig själv så blir man för det mesta bara deprimerad vi datorn.


Just nu sitter jag hos pappa, vid hans 47 tums tv o skriver vid datorn =)
de är ganska kul o de blir en himla stor skillnad =) I like it !

O eftersom att ja är så seg, så skriver jag :  GRATTIS CILLA ! <3
lite i efterskott.. sry ;/    vi va ju iaf i söndags o fikade hos cilla =)
Mums, ded va jätte gott, o tack tack ttack cilla för att du bjöd oss =)

Snart ska jag o pappa åka iväg på franska möte.
Ja tro ja bli tokig!!!    ja kommer skrika mig hes ikväll.
DOM ÄR JU HELT DUMMA I HUVUDET !! :O  GAH::


ajja, i helgen blire nog inte så mkt datasittande
så de blir nog heller inget blogginlägg, sry ;/

ha de bra =) puss

Byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0